Noticias:

Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
+  CanariosDeColor.com
|-+  ENCICLOPEDIA GRAFICA DE AVICULTURA MENOR
| |-+  Canarios de color
| | |-+  meer dan een dunne bomen de grootmoeder blote wortel Pei de aarde
Páginas: [1] Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: meer dan een dunne bomen de grootmoeder blote wortel Pei de aarde  (Leído 640 veces)
raybanbrille
BUENFORE

Agradecido 0
Desconectado Desconectado

« : 31 de Diciembre de 2013, 12:37:09 pm »

火车采集器html简单模板示范
Het oude huis _ proza!
Live-jaar oude huis gesloopt morgen de vooravond van de luidruchtige steegje, nu een rustig, slechts een paar wilde katten af ??en toe klimmen over het dak, een spoor van groene ogen in de rieten vluchtig, waardoor paar keer angstaanjagend gehuil. Vleermuizen vliegen door de lucht, ik herinner me jeugd vleermuizen vliegen, tegenover de flat heb ik de lucht pistool om ze te bestrijden, maar nooit raakte een beneden Jade zus zei, kijk niet bat geen ogen, zodra het platform oogpunt De ogen zijn gevoeliger dan radarsystemen, toen ik nog op de lagere school, terwijl het beneden jade zus voor de middelbare school. Op deze manier elke avond, vleermuizen vliegen in de lucht, tot nu toe nog voor tientallen jaren, maar nu vleermuizen in de lucht veel minder. Bloemperken op het platform, met weelderige zonnebloemen, rood, geel, paars, kleurrijk, vooral in de ochtend, de zon schijnt op het platform, zonnebloemen lijken hetzelfde commando, het uniform is een open, het aantrekken van een zwerm bijen, maar ook witte vlinders. S Avonds werd de ondergaande zon, zonnebloemen en een gesloten bloemblaadjes, een bloem in de knop te wachten op de zon morgen. Bloembedden van zonnebloemen, of veertig jaar geleden mijn oma geplant, konden enkele tientallen jaren van studies en wisselvalligheden, het is nog steeds midden van het ontkiemen tot bloei om te zaaien, ook al vele jaren mensen het vergeten, maar niemand om te irrigeren bevruchten en zorg is zon hardnekkig voortbestaan ??van de zonnebloemen, morgen verloren gaan in het puin. Ik trok een rode zonnebloemen, voorzichtig gevangen in de boeken, waardoor jeugdherinneringen met deze originele methode. Is een vriendelijke en hardwerkende ouderen oma, ze heeft zijn leven gewijd aan ons, zette ze ons een voor een met een grote, stuur ons naar school, werk, ondersteuning kant, kan ze de Hollister sale hele dag niet gelezen in dit oude huis, hard gewerkt voor onze stromen Khan Guolei op. Ik herinner me dat een diploma behalen van universiteit naar het veld dag naar het oude huis te verlaten, ze me omhelsde, tranen haasten naar beneden het infuus, zijn mond bleef maar zeggen, vergeet dan niet dit, en http://www.newera-59fifty vaak terugkomen om te zien of we. Wat u moet weten dat de weg gedurende 18 jaar, maar ik heb niet vergeten het oude huis, zonnebloemen, en dat wit haar grootmoeder. Grootmoeder heeft weg te lang verstreken is, zal het oude huis overleden, maar ik liet talloze gedachten. Grow een boom op de muur van het oude huis platforms van de scheuren tussen de blokken, en nu de romp zodanig is gekozen dik in de kieren tussen de blokken waar de stam ging een hoek om, recht omhoog de long te gaan, net zo lang in de grond boom van hetzelfde. Vergeet niet dat 76 jaar dat een grote aardbeving. Op dat moment heb ik nog steeds in het veld, de aardbeving verwoest Tangshan aardbeving silly me. Gehoord van huis voor mijn rouw ziel verloren ziel, ik ben de hele weg naar huis te halen, ik bid God zegene de familie veilig. Dag, in de regen, kreeg ik uit de trein draf, en toen ik aangekomen bij het oude huis, een gewelddadige terroristische bijna me: het oude huis stortte de trap puin onder water, geen dak, de muur stortte als oorlog film vliegtuigen bombardeerden de lens: bed, kast, tafel, begraven onder het puin, bodem, kale dekbedden, kussens in het bed van stof ... en ik plotseling Mongoli?, tranen haasten naar beneden het infuus, zoals ik weg van huis toen de grootmoeder verdriet. Plotseling, mijn zus noemt raakte het spoor, mijn zus en bij elkaar houden, net als leven en dood. Zuster nam me mee naar de aardbeving te werpen op de weg, zie ik de plastic schuur zitten oma, vader, moeder en zus, niet minder, een plotselinge uitbarsting van geluk duizeligheid, lichaam slap worden, dan herinner Ik heb niet gegeten voor twee dagen. Dag van de aardbeving hutten voor het diner is het beste eten van mijn leven de meest memorabele reünie diner is vandaag de dag nog steeds Ik herinner me: oma om vet brood te doen, gebakken aardappelen, zijde, mung bonen pap, ik zat in het oude huis op de trappen, te ruiken alsof de taart peterselie Hong Het oude huis is volledig verwoest tijdens de aardbeving, de enige redelijk dichte vloer Beneden Jade zus huis te houden, want het plafond van haar huis is de vloer van mijn huis. Die dag, liggend op de aardbeving in de schuur, te kijken naar de nachtelijke hemel buiten, de regen ritme van de grond, kunststof dak kwam het heldere geluid van regendruppels, het geluid dat meer klinken als het oude huis op de trap als het regent uitgegeven door de metalen kap, ik ogen wazig, en de eerste keer dat ik mis, dat groot oud huis, zoals missen een vriendelijk en gul oude man ... Het tweede jaar na de aardbeving, in de hulp van de buren, was dat we op de vloer van het oude huis gebouwd in het oude huis - een heel andere hutten. De familie na een afwezigheid van bijna een jaar oud huis terug dat jaar van het platform gebruikelijke briljante zonnebloemen te openen, de scheuren tussen de blokken van de muur, meer dan een dunne bomen de grootmoeder blote wortel Pei de aarde, en elke dag water geven, zei dat haar oude leven! Kijken naar de bomen groeien op een naamloos boom, natuurlijk denk ik aan een geliefde grootmoeder, ze niet alleen geleid tot damen schuhe een aantal van onze broeders en zusters, bracht ook haar vingers bekneld te berekenen, is het ook de meer dan 20 jaar. Morgen moet het ook begeleiden de oude woning tot een verlies van het leven, helaas eindeloos. Ik plotseling ontdekte, boorde een nieuw filiaal in de oude boom root, en het leuk vinden, dun en slank. Ik voorzichtig uitgegraven, een grote knol met grond goed wrap, die ik weg kan nemen het oude huis te behouden, moet ik hem voeden, zodat de herinnering aan het oude huis te blijven om het te zien. graag het oude huis te zien, en zie de aard van de grootmoeder. Good-bye, oud huis, afscheid, zonnebloemen, tot ziens, onbekende boom. Ik zal het http://www.abercrombie-dublin.com hart van het geheugen velden voor u zijn, waardoor een grote ruimte, zodat zonnebloemen in volle bloei, zodat onbekende boom weelderige, zodat het oude huis voor altijd! Als
相关的主题文章:

http://www.amarcareer.com/index.php?item/create_form/1

http://westseattleblog.com/forum/topic/stelt-u-zich-een-beter-proza

http://wordpress.org/support/topic/is-2007-the-start-of-a-new-era?replies=0
Páginas: [1] Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a:  

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 válido! CSS válido!